دوشنبه، فروردین ۱۵، ۱۳۹۰

در راستای مسابقه بلاگ های فارسی

با عرض سلام به مسئولین سایت دویچه وله
میخواستم ازتون تشکر کنم که بلاگ های ایرانی رو رصد کردید و مسابقه ای گذاشتید که توش از بلاگ های فارسی یکی انتخاب میشه و احتمالا میخواید بهش جایزه بدید.
در راستای همین مطلب میخواستم درخواستِ خودم رو باهاتون درمیون بزارم
ببینید شرایط در ایران با آلمان و کلا خارج از ایران فرق میکنه.خیلی هم میکنه. الان این چنتا بلاگی که شما انتخاب کردید یا همه فیلتر هستند و یا فیلتر میشوند و احتمالا با بلاگرهای آنها برخوردهای زیادی خواهد شد. ببینید شما احتمالا متوجه نمیشوید (نمی فهمید) که یک بلاگر غیرسیاسی چطور میتواند دستگیر شود ولی میشود وبرای اثبات این مطلب رجوع کنید به آمار بلاگرهای زندانی که موجود هم نیست.غرضم این بود که شما با برگزاری این مسابقه دهن تمام شرکت کنندگان را صاف خواهید کرد و آنها را تحت فشار قرار خواهید داد و احتمالا اکانت های آنها به سرقت خواهد رفت و خودشان تحت فشار قرار خواهند گرفت.
در راستای عدم وقوع مسایل زیر پیشنهادات خودم را به اطلاع شما میرسانم:
به تمام شرکت کنندگان جایزه بدهید و به همه شان هم ویزا بدهید.
اگر اینکار را نمیکنید به کسرز یا همان درقند قزل آلا جایزه بالا را بدهید چون الان وضعیت به گونه ای است که کسرز تبدیل به امامِ بلاگر ها شده و در کشورما معمولا کسانی که امام میشوند دستگیر میشوند و بنابر این مساله، احتمال دستگیری برای کسرز بیشتر است. پس اگر یه دونه جایزه دارید اونو به کسرز بدید.
و در آخر خواهش میکنم کسرز را برنده اعلام کنید. چون ما اصولا تجربه ای از دموکراسی نداشتیم و این مساله (رای گیری) برای ما اذیت کننده است و ما را یاد چیزهای غمگینی می اندازد.بعدش، خب وقتی همه میگن در قند قزل آلا ،خب جایزه اش را بدید به همان در قند قزل آلا دیگر.

ببخشید که طولانی شد.
تفنگ بازی
\