پنجشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۹۱

خودم میدانم

امروز به میلادی روز تولد من است. به شمسی دیروز بود
از صبح نشستم و درس خواندم.هر چند ساعت میرفتم و خروار خروار ارزوهای گنده دوستانم رو که به مناسبت روز تولدم روی صفحه فیس بوکم گذاشته اند، از عرض و طول در کونم میکنم
یاد این افتادم که یکسال بابا خیلی بی ربط و نامربوط برای من هدیه تولد خرید.یک ظرف شیشه ای سبز با شکلی خاص.هر چقدر فکر کردم ربط این را به کادو تولد و ربط بابا را به کادو خریدن نفهمیدم. ده سالم بیشتر نبود
بابا اول از همه زنگ زد.صب ساعت شش به وقت تهران.بیدار بود. احتمالا حالا زودتر میرود سرکار که بیشتر جان بکند که بیشتر پول دربیاورد که برای من بفرستد که درس بخوانم. من دیوث هستم.خودم میدانم

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من هم دیوث هستم. اتفاقا موقع تولدم دیوث تر هم میشوم.


زیر کامنتت نوشتم که اصلا اشکالی ندارد که حرفی نداری و همین که بدانم من را میخوانی، برایم کلی ارزش است رفیق!! :))

Mute Vision گفت...

راحت باش رفیق ، خودم می دونم ;)

\