چهارشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۸۹

نقش کودکان در توسعه پایدار

چهار پنج سالم بود رفته بودم عروسی.تو قسمت خانوما نشسته بودم که داشتم نگاه میکردم واسه خودم. وسط بزن و بکوب یه دفعه یه خانومه تپل با دامن سفید رفت رو یه میز واستاد و شروع کردن بلند بلند خوندن که: "هوو هوو جونم هوو! درد و بلام ماله هوو! وقتی هوو نداشتم چه روزگاری داشتم..." بعد بقیه هم دور میز میچرخیدن دست میزدن و میرقصیدن و اون تیکه "هوو هوو جونم هوو" رو بلند بلند تکرار میکردن.منم یه گوشه نشسته بودم داشتم این باغ وحش رو نگاه میکردم.

الان چن شبه خواب که میبینم که اون خانوم تپله شروع میکنه به خووندن" هوو هوو جونم هوو" و بقیه هم دست میزنن و باهاش تکرار میکنن منم هرچقدر که میدوم این جماعت پشت سر من میدوه و همونجوری دنبالم میاد.

۶ نظر:

یکـ عدد دختر گفت...

تعبیرش اینه که تو تو همان دوران بچه گی عاشق این زن شدی و در ضمیر ناخوادآگاهت بهش فکر می کردی و بعد از دیدنه اون فیلمه( بود پسره پولدار شده بود و تمام دخترای شهر با لباس عروسی دنبالش بودن- اسمشو الان یادم نیست-)فکر می کنی آره دیگه...تو هم چیز باحالی هستیووو همه زنا دنبالت...:D و تعبیر دیگش اینه که مواظب باش و خوب دقت کن که مبادا عهد و عیال(دوست دختر سابق) سرت هوو(رقیب) نیاره و البته امکان این اتفاق در شما هم صدق می کنه....

پوريا گفت...

به اين نميگن خواب! اسمش كابوسه
هو هو هووو

و يك چيز ديگه اينكه اون شرايط يعني خانم تپل روي ميز! خيلي خترناكه بحرانيه
نزديك ميز نرو

olanzapine5 گفت...

یاد مخمل آبی افتادم! اون خانم چاقی که بالای ماشین داره میرقصه! نمی دونم چرا!

Prissine گفت...

تکرار کردن یه حرف الفبایی یا یه کلمه توی خواب خیلی ترسناکه و حال آدمو بد میکنه!برای من که اینطوریه! نمیدونم دیگران چطور..
ببین مثلاً وحشتناکترین کابوس زندگی من تصاویر خیلی معمولی ای بود که موزیک زمینه اش تکرار یه حرف الفبایی بود...
خیلی ترسیدم... باور کن!

olanzapine5 گفت...

چند تا از پست هارو پاک کردی :(
راستی یه سوال فنی متونم بپرسم؟ این ابزار لایک رو چه طور میشه پایین پست ها اضافه کرد. ممنون میشم راهنمایی کنی و منو از این جهالت نجات بدی :)

حوا گفت...

نه....خیلی وبلگت خوبه....آفرین به همه افراد درونت...

\